close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

למה ומי צריך עבודות ניסור בטון או קידוח בטון?

מערכת שורשכו אב, תשעט27/08/2019

ניסור או קידוח בבטון הן שיטות טכנולוגיות חדשניות המסייעות לנו להתמודד עם החוזק של חומר הבטון ולבצע עבודה מקצועית, מדויקת ונקייה ובלי לגרום נזק לסביבה

תגיות:
חומר הבטון הוא חומר חזק המשמש אותנו בענף הבנייה לבניית קירות, מעקות, חומות, כבישים, מדרכות, עמודים ועוד. כשם שאנו בונים, כך לפעמים אנו נדרשים לפרק, לנסר או לקדוח בחומר הבטון. ניסור או קידוח בבטון הן שיטות טכנולוגיות חדשניות המסייעות לנו להתמודד עם החוזק של חומר הבטון ולבצע עבודה מקצועית, מדויקת ונקייה ובלי לגרום נזק לסביבה.

בואו ללמוד מה ההבדלים בין ניסור בטון לקידוח בבטון!
גם ניסור בטון וגם קידוח בטון הם שירותים הניתנים לנו על ידי אותם בעלי מקצוע ולפעמים הם חופפים, אך יש הבדלים משמעותיים בין ניסור בבטון לבין קידוח
בטון.
ניסור בטון מתבצע באמצעות מסורים מיוחדים המצוידים בלהבים חזקים, מפלדה או מתכת, כשבין השיניים שלהם מוטמעים יהלומים. חומר הבטון נחשב לאחד החומרים החזקים יותר, חומר שרק היהלום חזק ממנו. כדי להצליח לחדור את חומר הבטון, לנסר פתחים בקירות, לשבור עמודי בטון או עבודות נוספות, יש צורך במסור יהלום המסוגל לבצע חתכים מדויקים עם גימור נקי בלי לפגוע בקירות הסמוכים או בתשתיות השונות של המבנה .
קידוח בטון הוא קידוח של חור בבטון הנעשה למטרות שונות. קידוח בבטון מתבצע באמצעות מקדחה מיוחדת המצוידת בגליל שבקצהו יש תערובת של חתיכות יהלומים המקלים על הקידוח ומאפשרים לנו קידוח של חורים עגולים ומדויקים. הקוטר של החור שאותו אנחנו קודחים נקבע לפי הקוטר של הגליל.

מתי נידרש לבצע ניסור בטון או קידוח בטון?
ניסור בטון וקידוח בטון אינם נדרשים רק בפרויקטים גדולים של בנייה או בניסור כבישים, מדרכות, גשרים ועוד. גם כאשר אנו מבצעים שיפוצים בבית או נדרשים לקדוח חורים בקירות בטון, כמו למשל בקיר הממ"ד, נבצע זאת באמצעות ציוד חדיש ושיטות חדשות של ניסור או קידוח בבטון.
כאשר יש צורך להכין תשתיות למערכות אינסטלציה, חשמל או גז, בעל המקצוע יקדח פתחים שדרכם הוא יוכל להעביר כבלים או צינורות. עבודות הקידוח המדויקות מייתרות את הצורך בשבירה של קירות או רצפות, הטמעת הצנרת והכבלים ובנייה מחדש.
אם רוצים להתקין מזגן בקיר בטון כמו למשל בחדרי ביטחון יש צורך "לקרוע פתח" להכנסת המזגן. ניסור בבטון יאפשר לנו להכין פתח מדויק ללא שבירה והרס מיותרים.
  • ? עורכים שיפוצים בבית? רוצים לשנות את החלוקה של החללים הפנימיים באמצעות ניסור הבטון תוכלו לשבור קירות ולתכנן מחדש את חלל הבית.
  • ? רוצים להרחיב פתחים חדשים כמו למשל פתח של דלת, פתח של חלון, ניסור בטון יאפשר לכם ליצור חלונות גדולים ופתחים רחבים בדירה או בכל מבנה.
  • ? הפתח של עליית הגג צר או קטן והכניסה אל עליית הגג לא נוחה. ניסור בטון יאפשר לכם לפתוח פתח רחב ולהגיע אל עליית הגג בקלות.
  • ? החוק מחייב להתקין בבתי מגורים ישנים וחדשים פתח לשחרור עשן בחדרי מדרגות, פתח העשוי למזער את הנזק בשאיפת עשן בעת שריפה ובמקרים רבים אף להציל חיים. אם עדיין אין לכם פתח לשחרור עשן, תוכלו לבצע זאת בדייקנות ובקלות באמצעות ניסור בטון ולהבטיח את הבטיחות של כל דיירי הבניין.
  • ? כדי לנסר רצפת בטון בהצלחה יש צורך להשתמש במסורים חזקים במיוחד המשמשים לניסור הבטון.
  • ? בעת בנייה של בניין חדש או בשיפוץ של בניין ישן שבו מעוניינים להתקין מעלית. חיתוך הבור לפיר המעלית חייב להיעשות בדרך מקצועית ומיוחדת שאותה אפשר לבצע באמצעות ניסור בבטון.
  • ? בעת חיתוך של מדרכות וכבישים במטרה ליצור תעלות לכבלים אנו נדרשים להשתמש בטכניקות של ניסור יהלום.


לסיכום,
עבודות של קידוח בבטון או ניסור בבטון הן עבודות הנדרשות בענף הבנייה, השיפוצים ועוד. ניסור וקידוח בטון הן עבודות הדורשות ציוד חדש ועדכני, ידע מקצועי וניסיון רב. קידוח גדול מדי או קטן מדי ייצור עבודה מיותרת של תיקון התוצאות ויהיה כרוך בעלויות כספיות נוספות. ניסור לא מדויק עלול להביא לנזקים בקירות הצמודים לפגיעה בתשתיות ועוד.
כאשר אתם בוחרים חברה לקידוח או לניסור בבטון חשוב לשים לב למספר פרמטרים, ציוד חדיש, עובדים מקצועיים ובטיחות. שימו לב שחלק מהחברות העוסקות בניסור בטון מתחייבות גם לפנות את הפסולת לאתר מורשה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה